VÄrsta boken

ta en bok - läs den - skriv här - lämna vidare

Har du hittat en VÄrsta boken? Kommentera vilken bloggpost som helt. Berätta - Vilken bok var det? Tyckte du om boken? Var har du lämnat den? Vem är du? Eller berätta något annat!

måndag 19 oktober 2009

Böcker till Kullen!

Dessa böcker har jag med mig till Kullen. jag åker om en kvart ungefär!

Afrodite och döden av Ritta jacobsson
Chekca in av Kim Olin 2 STYCKEN!
Den dumma vålnaden av Tsai Chih Chung
Den första gång jag såg dig.. Av Katarina Kuick
Den tatuerade fjärilen av Philip Pullman
Dimman av Stephen King
Dracula av Bram Stoker (lättläst!)
Eldens hemlighet av Henning Mankell
Fixa cashen, men sen då? Av Minna Nyman
Före och efter Bella av Maja Hjertzell
Gör vad du vill av Erlend Loe
Hungerspelen av Suzanne Collins
I huvudet på Zlatan av Simon Bank
Johhny Delgado: I faderns spår av Kevin Brooks
Julianne och jag av Inger Edelfeldt
Kukbruk av Manne Forsberg
Känn pulsen slå av Berny Pålsson
Kära Ingen av berlie Doherty
Liv och Lovisa av Emma Granholm
När jag hör din röst av Stephanie Meyer
Resan som började med ett slut av Zulmar Becevic
Revolvermannen (Det mörka tornet 1) av Stephen King
Räcker det om jag älskar dig? Av Katarina von Bredow
Simon & Sophie av Emma Granholm
Slumdog Millionaire av Vikas Swarup
Som om ingenting av katarina von Bredow
Tillsammans av Denise Rudberg
Trasdockan av Chris Powling
Under Guds himmel av Niklas Krog
Vingklippt ängel av Berny Pålsson
Åshöjdens bollklubb av Max Lundgren







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar